Wie zijn wij?

Over ons

Stichting Voormekaar heeft daarbij als voornaamste taak ervoor te zorgen dat het lange termijn beeld gehandhaafd wordt. De stichting houdt zich dan ook voornamelijk bezig met het werven van fondsen, de after-sales en het onderhouden van de lange termijn contacten. Daarnaast denkt de stichting met het College van Bestuur mee met (grote) lange termijn projecten en samenwerkingen. Zo blijft de kennis behouden en komt de maatschappelijke betrokkenheid weer verdiend hoog op de agenda van Laurentius.

Stichting VoorMeKaar werkt samen met R.S.V. Sanctus Laurentius. Voor meer informatie over Laurentius kunt u de volgende website bezoeken: https://www.laurentius.nl/home

1375781_360903917421476_4188220636624011122_n (1)

Stichting Voormekaar

WhatsApp Image 2021-01-18 at 5.31.35 PM